Otázky a odpovědi

Na této stránce naleznete nejčastější otázky a odpovědi týkající se nejen servisu kola a lyží, ale i odborné rady, které Vám pomohou k lepší jízdě.
Je nám jasné, že pro mnoho z vás je kolo skoro členem rodiny (u nás tomu není jinak :-). A proto jsme se u většiny otázek nespokojili pouze s krátkou odpovědí, ale popustili uzdu fantazii a snažili se problém probrat podrobněji.

Jak zkontrolovat lyže před zimní sezonou

Na co se zaměřit před prvním sněhem, se dozvíte v článku: Kontrola lyží před sezónou

Uskladnění kola na balkoně. Ano či ne?

Problematiku uskladnění kola na balkoně probereme zde: Kolo na balkoně.

Co s sebou vozit a proč

Souhrn toho, co byste měli mít s sebou naleznete v článku Výbava na kole.

Pravidelná údržba

Co dělat, aby Vaše kolo stále jelo jak má se dočtete v článku o Pravidelné údržbě kola.

Proč neservisujeme kola z hypermarketů?

V tomto článku: Neservisujeme kola z hypermarketů se Vám pokusíme objasnit, proč nákup kola v hypermarketu není dobrý nápad a že se jeho seřízení nevyplatí.

Jak vybrat dětské kolo?

Při rozhodování jaké kolo koupit pro Vaši ratolest se můžete dočíst zde: Jaké dětské kolo.

Jaký typ kola si vybrat?

Pokud si nejste jisti, jaký typ kola je pro Vás nejvhodnější pomůže následující článek: Jaké kolo si vybrat.

Jak prodáváme kola?

U nás je zákazník vždy na prvním místě. Přečtěte si, jak probíhá nákup kola v Cyklo Počernice.

Jak na poškozenou duši?

Co dělat, když za jízdy uslyšíte Ssssssss, aneb jak na to, až píchnete si můžete přečíst v našem článku: Oprava poškozené duše.

Jak správně hustit kolo?

Zdá se to jako banalita, ale správně nahuštěné kolo je důležitý prvek, který hraje, při jízdě, velkou roli. Jak na to se dozvíte zde.

Jak uskladnit kolo před zimou?

Uskladnění kola před zimou není žádná velká věda, ale má pár pravidel, která je dobré dodržet. Proto jsme pro Vás připravili podrobný návod.

Poskytujete servis na zavolání (mimo provozovnu)?

Bohužel neposkytujeme.

Jak dlouho servis trvá?

Výměna duše je na počkání, maximálně do druhého dne.Běžný servis trvá 3 pracovní dny.

Je možné si servis kola objednat na konkrétní datum?

Neobjednáváme na konkrétní datum. Kolo je možné dovézt kdykoliv v pracovní době a zákazníka neodmítneme.

Poskytujete na servis záruku?

Záruka na práci činí 3 měsíce na náhradní díly 2 roky.

Je možné si od vás nechat poradit s výběrem kola?

Dáváme přednost osobnímu kontaktu se zákazníkem,který je při výběru jízdního kola nebo cyklodoplňků velmi důležitý.

Provádíte i montáž doplňků.

Při zakoupení kola je montáž doplňků u nás zakoupených zdarma.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Neváhejte nás kontaktovat